logo

Pracownicy Centrum w celu usprawnienia obsługi naszych pacjentów stosują nowy, samodzielny system, w którym automat biletowy jest serwerem sterującym pracą wszystkich jego elementów tj. terminali stanowiskowych, sprzętowych czy wyświetlaczy. Pełne zinformatyzownie pracy zapewnia sprawne funkcjonowanie całego Szpitala oraz pozwla lepiej i bardziej kompleksowo zająć się pacjente

Szanowni Pacjenci!

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom prezentujemy krótki opis korzystania z systemu Q-MATIC.

I. Po wejściu do Szpitala, w zależności od miejsca, do kórego chcecie się Państwo udać, pobieracie numerek z automatu biletowego,

1. Poradnia pulmonologiczna i alergologiczna.

2. Poradnia torakochirurgiczna.

3. Poradnia onkologiczna.

4. Przyjęcie do Szpitala.

5. Diagnostyka i wyniki.

 

 

 

 II. Po pobranuiu biletu oczekujecie Państwo, aż wydrukowany numer pojawi sie na głównym wyświetlaczu.

 

 

III. Po dopełnieniu wszystkich formalności udajecie się Państwo do wskazanego miejsca:

  • gabinet lekarski,
  • spirometria,
  • ekg,
  • laboratorium,
  • pracownia rtg.

Państwa numer wyświetli sie nad drzwiami miejsca do którego się udajecie.

 

 

 

UWAGA !!!

W celu odbioru kserokopii dokumentacji medycznej pobieracie Państwo nr 5 (Diagnostyka i wyniki) i udajecie się pod wskazane na bilecie stanowisko

Korzystając z tej strony, wyrażasz automatycznie zgodę na zapis lub wykorzystanie plików cookies. Twoja przeglądarka internetowa umożliwia Ci zarządzanie ustawieniami tych plików. Jeśli nie chcesz, by ta informacja wyświetliła się ponownie, kliknij "zgadzam się".