Q-matic
Rozwiązania Q-MATIC umożliwiają zarządzanie przepływem pacjentów oraz powiązanych z tym procesem informacji od momentu przyjęcia pacjenta, aż do jego wypisania. Rozwiązania Q-MATIC umożliwiają racjonalne zarządzanie procedurami przyjmowania, łącznie z rejestracją i rezerwacją wizyt.
Nasz system umożliwia wzywanie pacjenta do lekarza oraz rejestrację wszelkich zdarzeń związanych z obsługą pacjentów - informacje o całej wizycie łącznie z zastosowanym leczeniem i czasem oczekiwania.
Stały rejestr zdarzeń i zapisywana w systemie historia jest tym elementem w strategii zarządzania, który obiektywnie ocenia dotychczasowe działania i sugeruje kierunki zmian zmierzające do podniesienia efektywności pracy placówki.
Dzięki aktywnemu oczekiwaniu pacjenci są na bieżąco informowani o tym, który numer jest aktualnie przyjmowany i na którym oddziale, a także o przewidywanym czasie oczekiwania następnego pacjenta.
Mamy nadzieję, że system zarządzania przepływem pacjentów przyniesie korzyści pacjentom, personelowi i zarządzającym.
Prosimy pacjentów o cierpliwość i wyrozumiałość przy wystąpieniu ewentualnych utrudnień.
SZANOWNY PACJENCIE
Jeżeli chcesz :
- skorzystać z Poradni Pulmonologicznej i Alergologicznej - przycisk nr 1-
poczekalnia 1
- skorzystać z Poradni Torakochirurgicznej - przycisk nr 2 -
poczekalnia 2
- skorzystać z Poradni Onkologicznej - przycisk nr 3 -
poczekalnia 2
- przyjąć się do szpitala - przycisk nr 4 -
poczekalnia 2
- wykonać badania płatne lub odebrać ich wyniki - przycisk nr 5 -
poczekalnia 2
Pobierz bilet z numerem